Koira-yksikössäni on ilmennyt ongelmia. Julkisilla paikoilla yhteys tukiaseman ja koira-yksikön välillä tuntuu katoavan tai se pätkii pahasti. Kotioloissa yhteys toimii moitteettomasti. Erityisesti tämä ongelma on nyt tullut esille koirakoulussa. Siellä tuntuu myös muisti takkuavan ja tallennetut tiedostot katoavat. Samalla alkaa ilmetä haittaohjelmia. Nämä haitat esiintyvät siten, että ensimmäisellä kerralla koira-yksikkö haukkui taukoamatta ja toisella kerralla itki taukoamatta. Tosin minun täytyy myöntää, että yritin säätää asetuksia siinä välillä, joten äänilajin muuttuminen voi johtua siitäkin. Olen kuitenkin lukenut ohjekirjan moneen kertaan, yrittänyt säätää asetuksia ja pitänyt huolen siitä, että akku on täynnä -silti ongelmat eivät ole poistuneet.

350615.jpg

Olen myös testannut koira-yksikköäni monenlaisissa olosuhteissa. Esimerkiksi metsälenkillä yhteys tukiasemaan toimii ja muistikin pelaa melko hyvin. Tosin sielläkään koira-yksikkö ei toimi ihan yhtä sujuvasti kuin kotioloissa, mutta riittävän hyvin kuitenkin. Hihnalenkeillä lähikortteleissa äänihäiriöitä kyllä esiintyy ajoittain, mutta yhteys pelaa kuitenkin. Olenkin alkanut kallistua sille suunnalle, että koirakoulun tiloissa on jotain vikaa, joka estää koira-yksikköäni toimimasta (paksut betoniseinät?).

350614.jpg 

Olen nyt ajatellut, että mikäli näitä häiriöitä esiintyy edelleen; hankin ensin jonkun hyvän viruksentorjuntaohjelman ja mikäli se ei auta otan yhteyttä valmistajaan. Ehkä olen saanut jonkun maanantaikappaleen.......

350611.jpg

Kuvat Yyteristä (outo tammikuu !!!)