1357152.jpg

Elmo haastettiin joskus männäviikolla Hipan Blogissa vastaamaan kysymyksiin. Tässä tulee...

1. Rakastan ylikaiken…<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

"Vapaana juoksemista !"

2. Mä en yhtään tykkää…

"Sähkökaapista, katuharjasta ja imurista."

3. Mä tykkään tosi paljon…

"Ruuasta (jos saa valita niin paistettua kanaa, kiitos)."

4. Mä oon hieman mustis aina välillä…

"Minä en ole musta, minä olen hiilenharmaa ! (paheksuvaa tuhinaa)"

5. Mä rakastan…

"Riehumista"

7. Mun lempilelu on…

"Tiikerillä testattu pehmolelu"

1357157.jpg

Mistä tulikin väistämättä mieleen tämä koko leluasia. Nimittäin on hyvin surullista, kun länsigöötanmaanpystykorvan lempileluja ovat PEHMOLELUT ! Ne nimittäin kestää just kaks kolme minuuttia ennenkuin ne on suolistettu, revitty ja tuhottu. Kuten kaikki lajin parissa touhunneet tietävät ehjänä pysyy metrin pätkä ratakiskoa tai naisten kuula.

1357154.jpg 

Valitettavasti Elmo on näitä pehmolelu-miehiä. Pallot on ihan jees, kepit käy ulkona ja kumilelut kiinnostaa mikäli ne on sellasia mihin saa ruokaa sisälle, mutta mikään ei vedä vertoja sille jos jostain ilmaantuu Nalle tai joku muu pehmoeläin. Elmo hullaantuu täydellisesti.

Kun omistaja on niin saita, ettei henno ostaa joka päivälle uutta nallukkaa niin on ollut pakko tyytyä Tiikerillä testattuun leluun, joka kestää ainakin kauemmin kuin kymppiuutiset. Valitettavasti kolminkertainen kangas, seitsenkertainen ompelutikkaus ynnämuut vahvuustekijät ovat vieneet lelusta suurimman osan suloutta ja pehmeyttä...

Tyhjää parempi kuitenkin...

1357161.jpg