Elmo oli tänään aamupäivällä lonkkakuvauksessa. A-lonkilta näyttivät lääkärin mielestä eli mitään huomauttamista ei ole. Kun nyt sitten pitkälle iltapäivään olen katsellut koiraani, joka yrittää toipua rauhoituksesta eli huilaa ja ulvoo, huilaa ja ulvoo jne. jne. (näyttää jeevelinmoiselta krapulalta) olen väistämättä päätynyt pohtimaan syntyjä syviä..

Elmo on nyt sitten tarkasteltu siinä määrin asiantuntijain toimesta, että sitä voisi käyttää tunnontuskitta jalostukseen. Minusta se tuntuu päättömältä (minulta ei tarvitse kysyä, en ole asiantuntija..), koska Meidän Pikku Elmo on ihan kakara, eikä ymmärrä mitään koko asiasta.. Siks toisekseen, tää tuli niin äkkiäkin... Koiraa ei pidä inhimillistää, sanovat viisaat. Teen nyt kuitenkin juuri sen. Seuraavassa Elmon deitti-ilmoitus. Miettikää nyt itsekin mikä unelmien saalis on kyseessä...

848746.jpg

"Hei sinä kiltti ja rauhallinen nainen (mielellään ei saa yrittää purra). Sinua etsii kaiken kivan (?) merkeissä työtön poikamies Satakunnasta. Olen komeaksikin kehuttu, elämäni suuntaa yhä etsivä ja turhia murehtimaton kaveri. Lempiharrastuksiani ovat kaverien kanssa riehuminen ja sohvalla loikoilu. En ole mielestäni uusavuton, vaikka asunkin täyshoitolassa (muutin noin vuosi sitten pois äidin luota). Vastakkaisesta sukupuolesta minulla ei ole juurikaan kokemusta ja pennuista en ymmärrä mitään. Olen kuitenkin innokas oppimaan uutta, joten jos saat kyydin niin voisit tulla poikkeamaan (otathan omat eväät mukaan)."

Nimimerkillä: Ethän ole uhkaava?