1546948.jpg      Tässä Oili Heleniuksen ottama uunituore tönötyskuva Elmosta.

Meillä oli tänään mukava päivä. Olimme Rauman kaikkien rotujen näyttelyssä. Elmo sai Erinomaisen ja oli paras uros -kehässä neljäs. Aurinko paistoi siniseltä taivaalta ja lämmintä oli + 20 astetta. Kyllä on uskomattoman hienot ilmat, kun ei ole vielä edes toukokuun puoliväli !

Elmo esiintyi ihan hienosti -enemmän kiristystä oli ilmeisesti hihnan toisessa päässä. Luulin vakaasti, että minulla oli vaikeuksia saada kiinnitettyä Elmon huomio itseeni kehissä, mutta kotona kun katselin valokuvia niin totuus olikin ihan toinen...

1546874.jpg         "mä oon tässä, mä oon tässä, anna lihapulla anna lihapulla"

1546878.jpg      "kohta nyrjähtää niskat, anna jo lihapulla !"

1546880.jpg      "kohta se astuu päälle ! Kattois nyt koiraansa päin edes vähän..."

Päivä oli siitäkin harvinaista herkkua, että päästiin mukaan Jaxonville-kasvattajaryhmään. Menestystäkin tuli, päästiin isoon kehään ja ainakin 15 hienon ryhmän joukosta tultiin kolmanneksi parhaaksi !! Elmokin sai palkinnoksi jotain oudolta haisevaa koiranruokaa...    Oli hienoa olla mukana menestyvässä joukkueessa, kiitos kaikille muille mukanaolleille.

1546885.jpg      Jaxonville-kasvattajaryhmä Raumalla. Vasemmalta: Simo, Elmo, Justi ja Dona (sekä jotain ihmisiä).