539576.jpg    Elmo: "Hei loistavaa! Minkä hauskan jutun sä nyt tähän rakensit?"

Sirkku: "Ei, se ei ole mikään hauska juttu se on uusi kukkapenkki. Sä olet nyt kaivanut kaikki aikasempien vuosien kukat maasta ylös. Tähän et koske!"

Elmo: "Ai sä meinaat laittaa siihen multaa ja piilottaa aarteita. Mahtavaa..."

Sirkku: "Ei ole mahtavaa (painokkaasti). Kukat hyi, kukat tyhmä juttu, ihan tylsää. Et yhtään koske, tuliko selväks?"

Elmo: "Okei, okei..."

539577.jpg    Elmo: "mä ihan pikkasen, vähän hiivin täältä kauempaa..."

539578.jpg    Elmo: "(HUPS). Se oli jo tollai kun mä tulin tähän, kato kun mä tätä keppiä täällä..."

Sirkku: "Katokin, etten mä nää sua enää tän muurin lähettyvilläkään!!!!"

539581.jpg    Elmo: "No, joo joo. Ei kiinnosta yhtään. (Mä tutkin sitä sitten kun sä et oo kotona...)"